EMUPIRMAIS DIGITĀLS ATBALSTA RĪKS LATVIJĀ, KAS ĻAUJ SEKOT LĪDZI BĒRNU EMOCIONĀLAJĀM VAJADZĪBĀM SKOLĀ

Zinātniskie pētījumi pierāda, ka bērna sociālemocionālās un uzvedības grūtības ietekmē ne tikai bērna pašsajūtu, bet arī spēju mācīties. Diemžēl Latvijai Eiropas Savienības kontekstā daudzi ar skolas vecuma bērnu psihoemocionālo veselību saistītie rādītāji ir vieni no vājākajiem. Tā, piemēram, valstī ir maz psihiskās veselības speciālistu (viens no zemākajiem rādītājiem Eiropā) un vieni no augstākajiem narkotisko vielu lietošanas un mobinga izplatības rādītājiem starp skolēniem (ESPAD, 2019; Downes et al., 2016). Sistemātisks visu bērnu skrīnings var nodrošināt to, lai visu bērnu grūtības tiek pamanītas. 

 

EMU 2

Latvijā  praksē nebija ticis ieviests neviens skrīninga instruments bērnu emocionālo un uzvedības grūtību monitorēšanai, ko varētu efektīvi pielietot vispārējās populācijas līmenī. Tā radās EMU: Skola – mūsdienīgs, digitāls atbalsta rīks, kas ļautu skolai sekot līdzi bērnu grūtībām, lai ātrāk un efektīvāk sniegtu nepieciešamo atbalstu. Pilotprojekts norisinājās no 2021. gada februāra līdz jūlijam.

Šobrīd EMU:Skola jau ir ieviesušas 60 skolas, aptverot gandrīz 40’000 skolēnu. No 2022.gada 1. septembra EMU:Skola lietosim arī mēs.

Vairāk: www.emu.lv

Ēdienkarte

healthy food

Zvanu saraksts

Без имени 1

Stundu saraksts

StunduSarakstsLOGO

Konsultācijas

konsultacijas

Fakultatīvi

клипарт школьный png 6

Interešu izglītība

puzzle pieces